invandrare




En sak jag inte fattar,
är varför människor som kommer in i sverige inte måste anpassa sig efter sveriges regler.
liksom, vi ger dom hem & jobb , och vi tar dom före våra svenska människor.
Alkoholisterna på gatan tex, vi ger invandrarna hem innan dom.
Okey, jag själv tror vi tar in invanrare för att på nazi-tiden lät vi nazisterna köra
varor & malm genom sverige och sånt.
och nu måste vi ställa upp och hjälpa invandrare..
Jag hatar invandrare som inte kan hålla händerna & blicken i styr.
Liksom, hur kul är det att gå på stan, sen ser man en ''blatte'' som kollar på ens ben för man har korta shorts?
sen så får man någon sliskig kommentar, dom invandrarna borde anpassa sig tex
vi låter vissa gå runt med deras jävla långa kjolar & slöja, vi glor inte ut dom ?
För vi anpassar oss efter dom, i vårat eget land ?:S
men dom glor ut oss .. hahaha, shit .
aja,  jag ärinte rasist, jag är själv halv fransk,
pusspuss

Kommentarer
Postat av: diasz

haha din dumma jävel du snackar om invandre som om de är vore djur. Men om du hade vart LITE smartare gumman hade du fattat att vi invandrare är exakt som allA ANDRA.

och vadå vi får jobb? Tror du inte vi FÖRSÖKER EXTRA HÅRT för att få jobb?

Kanske för att vissa i andra länder inte har möjligheten att få ett bra jobb?

och tror du verkligen du är så snygg för att få så mkt uppmärksamhet?! Du är kvinna, det är klart män kollar men nej du kollar ju bara om det är en "blatte" men märker du ngt om det är en svensk? nopp.

Va stolt iställer för att du får en kommentar.

Så jag tycker sötnos att du borde tänka efter lite grann innan du snackar, för dina reasons till oss blattar "att vi inte anpassar oss" är skitdumma!

/ EN STOLT BLATTE

2009-06-20 @ 18:50:12
URL: http://diasz.blogg.se/
Postat av: Mickis

Det här med jobb och vilka som får jobb och sånt.Det är varken svenskar eller invandrare som får jobb,vi lider av arbetslöshet alltså handlar dte inte om rasism eller liknande..

2009-06-20 @ 18:54:23
Postat av: dimitra

åh ! Tack detsamma !!!

2009-06-20 @ 18:55:52
URL: http://mjukiish.blogg.se/
Postat av: dimitra

det är tyvärr inte jag som gör mina headers. jag får också hjälp med dem :P

2009-06-20 @ 19:00:34
URL: http://mjukiish.blogg.se/
Postat av: Anonym

väljer man att vara utlänning? nä.

väljer man att vara alkoholist? ja.

2009-06-20 @ 19:22:10
Postat av: Lorin

walla diasz du har rätt. tror du inte vi blattar får sånt från svenskar eller? lyssna , vi jobbar skiter ur oss för att bara bo i sverige. vi är tackasamma för att vi bara kan bo här. så om du har problem med oss blattar så kan du hålla det för dig själv. vi är som vi är , och du är som du är. du får palla sånt. bry dig inte om vad dom tkr. om du åkter utomlands så kommer ju som självklart kolla på dig för som vet att du är från ett annats land. vad ska du säga då? det är ju du som åker till deras land. same shit säger jag bara!

2009-06-20 @ 22:41:00
URL: http://sakkat.blogg.se/
Postat av: moonna

När jag läser de här inlägget som du har skrivit så tycker jag riktigt synd om dig. Visst blir jag väldigt arg eftersom jag är iranie och min mamma är invandrare. Men jag tycker också väldigt synd om dig eftersom du vet så lite och skriver så mycket om något du absolut inte har någon koll på.

Visst kan jag hålla med dig om att det finns en del invandrare som lever på social bidraget och inte satt sin fot på en arbetsplats i Sverige. En del invandrare lever på sitt social bidrag och struntar i att arbeta så fort dem kommer till Sverige. DOCK gäller det inte ALLA invandrare, det finns även MÅNGA Svenskar som lever på social bidrag och latar sig i soffan hemma..

Invandrare erbjuder även mycket härligt till sverige, och inte bara det negativa som du beskriver.

Försök att inte bara tänka ut det negativa perspektivet, utan även det positiva. Var glad att invandrarkillar ger dig en snäll kommentar på gatan, tänk när du blir gammal kommer ingen att kalla dig vacker när du går på gatan osv.

Och glöm inte att behandla andra som du själv vill bli behandlad. Jag tycker att du borde tänka dig för innan du skriver någonting, eftersom det finns många som kan ta illa upp utav va du skrivit här i din blogg.

Tänk om du skulle åka till Frankrike, visst vill du inte att folk där ska kalla dig jävla svenne och liknande? Nej de tror jag inte att du vill.



Hoppas att du lärt dig något och tänker dig för nästa gång innan du drar alla över en kant, för de finns både gott och ont inom alla länder och religioner. Ha de bra! :)

2009-06-21 @ 01:03:12
URL: http://moonna.blogg.se/
Postat av: adelina

jag tycker om och vara "blatte", och nej ni svenskar skiter faktiskt i oss.. vi får knappt jobb längre och neka inte det för min mamma får inget jobb mer nu.

2009-06-21 @ 15:29:08
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: Mathilsw

jag är verkligen inte rasist, men ni som har kommenterat kan ju inte skylla på att invandrare inte får jobb längre på henne?! jag menar min kompis är invandrare det är inget fel, men jag stör mig på otrevliga invandrare som är jäävligt otrevligt mot ALLA svenskar för att soc gör fel, jag menar dom borde väl förfan inte vara otrevliga mot oss?! vi har inte gjort ngt, och tolka inte detta fel nu, men snälla lilla gumman, du som har skrivit inlägget verkar inte veta mycket, du skriver att du inte är rasist men du har väldigt starka åsikter EMOT invandrare? hur fan funkar det??

2009-06-21 @ 18:14:17
Postat av: Anonym

vafan bara sluta se invandrade dom invandrade & svennar som svennar. alla e människor & vi bor i sverige. de finns dåliga invandrare & det finns fan så många dåliga svenskar.

det kanske finns invandrade som "inte anpassar sig" & sedan klagar över att alla e rasister. ja har träffat såna människor. sen så finns de alldeles för många rasister jaaa, men ibland förväntar vissa sig att man e rasist bara för man råkar va svensk. men säg inte att invandrade är på ett visst sätt. fan hör du hur du låter? e så jävla trött på folk som ska särbehandla alla människor.

ja e svensk & blondin men inte fan e ja rasist eller dum i huvet

2009-06-23 @ 01:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0