outfit o skit

hehe, idag vare släktträff.. på låtsas pappas sida.
känner mig inte så omtyckt precis, :)
'' slampan '' 'r ju jag, enligt dom ^^
Ahja, .. jag har inte haft nå speiella kläder, för dom är itne speciella för mig !
Jag hatar ungarna som är med ?
en wannabe fjortis och en ful blond skit unge på 10 år. ! haha,
jag .. ååh, blri så störd, förlåt för mina klagomål;)



Haha, inte så glamouröst.
Korta leggins, gina tricot !
Tunika / klänning . Carlings..
nit skärp Gina tricot !
Armbandet vet jag inte :O

have a good day, cause i will ;) <3

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv; Jaa, lite svårt ibland bara haha. men det löser sej ju säkert när man blir äldra ;) <3

2009-06-21 @ 15:36:11
URL: http://bloondast.blogg.se/
Postat av: mia

Du är jättefin som du är :)

2009-06-21 @ 16:54:05
Postat av: Vera <3

onödigt att skriva att du Nästan blivit våldtagen för att få läsare. när du inte ens skriver om det, du har heller inte någon som helst traumashit över det.

2009-06-21 @ 17:02:01
URL: http://dandes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0