yo

jag hatar när ni inte ens läser vad som hänt ?
jag har skrivit ett inlägg som är rasistiskt, Men jag bad om förlåtelse?
vill ni veta varför jag skrev det ?
jag & min kompis var i stan, dt kom en blgar och börja prata med oss och vi satt lite avlägset och typ prata med honom
sen gick min kompis 10 meter bort och snacka i tele & då krama jag honom, för han bad om en kram
sen börja han kyssa mig och jag sa att jag inte ville, då börja han typ dra i mina kläder så jag sa åt han att dra åt helvete, då drog han ner mig på backenoch satt sig över mig ( på min mage ) och försökte dra av min tröja
min kompis fick ryck och sa åt honom att dra därifrån.
Då slog han migpå käften sen drog min kompis bort honom och vi sprang därifrån.
Sen gick vi runt på stan.
& då kom han igen och ba '; jag vill prata med henne, snälla ! sen sa min kompis att han inte fick det
då han ba; den horan ska få, hon kommer dö en dag, typ bla bla
och jag var ARG jag har den här  blioggen för att avreagera mig, som sagt
jag har adhd, och säger saker utan at tänka, dvs jag kan skriva dumma inlägg ibland
läs inte min blogg då vafan ?
jag var sur, ni skulle också säga som jag om ni också blev nästan våldtagna, men vet ni?
jag drog alla efter en kant, och jag är ledsen. Get it ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är ledsen för vad som hände dig, men fortfarande så är inte alla som den mannen som försökte våldta dig.

2009-06-21 @ 15:34:33
URL: http://moonna.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har också adhd, det har ingenting med den diagnosen att göra som man inte kan tänka sig för innan man säger något. och om du nu har fått adhd som en diagnos så har dom skrivit ut mediciner till dig som hjälper, så sluta snacka massa dynga du inte vet något om

2009-06-21 @ 18:34:01
Postat av: Jennifer

det är hemskt att sånt händer, och jag tycker att det är bra att släppa ut sin ilska - sur , när man är det och bloggen kanske är ditt enda sätt.. och när man väl skriver duma saker så ångrar man sig men folk kan få olika uppfattningar, men jag tycker att du kan skriva texter om det ist.. men en sak blogg är en bra del också :) ..

2009-06-22 @ 14:57:25
URL: http://jenniferlovemicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0